Аналітична довідка
якості знань та рівень успішності учнів 5-9-х класів
у І семестрі 2023/2024 навчального року
Головне завдання розвитку системи моніторингу в закладі
освіти – отримання об’єктивної інформації про якість надання
освітніх послуг, оперативне прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що сприятимуть розвитку галузі
й усуватимуть недоліки в освітньому процесі.
Мета даного моніторингу – дослідити рівень навчальних досягнень
учнів за семестр, порівняти з аналогічними показниками за попередні навчальні
періоди, відстежити динаміку зміни показників, визначити проблемні
питання.
Згідно з планом
роботи гімназії, з метою вивчення знань, умінь і навичок учнів
та стану викладання предметів, в кінці
І семестру 2023/20224
навчального року
адміністрацією було проведено аналіз
навчальних досягнень учнів 5-9-х класів.
Використовуючи індивідуальні, групові та фронтальні форми
опитування, здійснено поточне
оцінювання знань учнів з предметів
інваріантної та варіативної складового робочого навчального плану.
На підставі результатів опанування учнями матеріалу тем
впродовж їх вивчення з урахуванням поточних
оцінок, різних видів навчальних, контрольних письмових робіт та навчальної
активності школярів учителями- предметниками виставлені тематичні оцінки, а на основі них
виставлено оцінки за І семестр. Врахована динаміка особистих навчальних досягнень
учнів з предметів впродовж семестру,
важливість тем, тривалість їх вивчення, складність змісту, тощо.
Здобувачів освіти на кінець І семестру 2023/2024
навчального року оцінено відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень
учнів .
За мережею в гімназії навчається 49 учнів, з них 20 учнів у
1-4-х класах, результат оцінювання, яких відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від
13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних
рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної
середньої освіти» виражено
вербальною оцінкою.
В 5-9 класах навчається 29 учнів (з них 3 учні за індивідуальною формою – екстернат
та 1 учень – педагогічний патронаж (за станом здоров’я), що на 12 учнів менше ніж у І семестрі
2022/2023 навчального року.
Якість навчальних досягнень становить 88% (22 учні). На
високому рівні за підсумками І семестру 2023/2024 навчального року
навчається 8% (2 учениці): Колодій К. – 6 клас, Панасюк Х. – 7 клас, на достатньому рівні навчаються 80% (20 учнів), це на 12% більше ніж минулого року,
а середній рівень навчальних досягнень
мають 12% (3 учні), це на 12% менше
ніж минулого року – 24% (9 учнів), початкового
рівня немає як і минулого року.
Якість знань та рівень успішності учнів 5-9-х
класів у І семестрі
2023/2024 навчального року
Клас |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
Успіш ність
% |
Якість
знань% |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
Низький |
||||||||
к-сть
учнів |
% |
к-сть
учнів |
% |
к-сть
учнів |
% |
к-сть
учнів |
% |
||||
5 |
2 |
- |
- |
2 |
100 |
- |
- |
- |
- |
100 |
100 |
6 |
5 |
1 |
25 |
2 |
50 |
1 |
25 |
- |
- |
100 |
75 |
7 |
10 |
1 |
12,5 |
5 |
62,5 |
2 |
25 |
- |
- |
100 |
75 |
8 |
4 |
- |
- |
4 |
100 |
- |
- |
- |
- |
100 |
100 |
9 |
8 |
- |
- |
7 |
100 |
- |
- |
- |
- |
100 |
100 |
Разом |
29
(25) |
2 |
8 |
20 |
80 |
3 |
12 |
- |
- |
100 |
88 |
4 учні, які навчаються за індивідуальною формою навчання та
окремими навчальними планами не враховувалися при визначенні відсоткового
значення.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах,
адміністрація дійшла висновку, що в
кожному класі, окрім того, є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть
навчатися деякі учні, які мають
рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів.
У цілому ж, показник якості знань по закладу освіти знизився підвищився у порівнянні з І семестром минулого навчального року. Таким чином, можна зробити
висновок, що більшість
учнів 5-9-х класів засвоїли програмовий матеріал з предметів інваріантної складової навчальних планів на
достатньому та середньому рівнях.
Заступник директора
з
навчально-виховної роботи Володимир
РИЖУК
Моніторинг
навчальних досягнень здобувачів освіти
на
кінець І семестру 2022/2023 навчального року
На 01.09.2022 р. у гімназії розпочали навчання 57
учнів. І семестр 2022/2023 навчального року закінчило 58 учнів. Один учень 6
класу розпочав навчання 04.10.2022 у зв’язку із перебуванням у стаціонарі
медичного закладу. У моніторинговому
дослідженні навчальних досягнень взяли участь 37 учнів 5-9 класів. Учні 1-4
класу не враховувались, оскільки їхні
досягнення оцінювались вербально. Увага зверталась на учнів, які закінчили
навчальний період із показниками початкового рівня та з яких предметів,
високого рівня та тих, які мають по 1 балу нижчого рівня. Дані результатів закінчення І семестру
наведено у таблиці.
Результати
навчальних досягнень учнів 5-9 класів за І семестр 2022/2023 н.р.:
Клас |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
Успіш ність % |
Якість знань% |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
Низький |
||||||||
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
||||
5 |
5 |
- |
- |
3 |
60 |
2 |
40 |
- |
- |
100 |
60 |
6 |
9 |
1 |
11,1 |
5 |
55,1 |
3 |
33,3 |
- |
- |
100 |
67 |
7 |
4 |
- |
- |
4 |
100 |
- |
- |
- |
- |
100 |
100 |
8 |
10 |
- |
- |
7 |
70 |
3 |
30 |
- |
- |
100 |
70 |
9 |
9 |
2 |
22,2 |
6 |
66,6 |
1 |
11,1 |
- |
- |
100 |
89 |
Разом |
37 |
3 |
8,1 |
25 |
67,6 |
9 |
24,3 |
- |
- |
100 |
76 |
Із результатів видно, що у 5-9 класах високого рівня
навчальних досягнень досягли 3 учні. Ця кількість становить 8,1% від
загальної кількості учнів 5-9 класів.
Один учень 6 класу навчається за індивідуальною формою
та окремим навчальним планом, тому не враховувався при визначенні відсоткового
значення.
За результатами навчальних досягнень учнів за І
семестр серед учнів 9 класу дві учениці є претендентками на отримання свідоцтва
з відзнакою про базову загальну середню освіту.
Достатній рівень навчальних досягнень у 25 учнів, що
становить 67,6% від кількості учнів 5-9 класів. Середній рівень – у 9 учнів, що
становить 24,3%, початкового рівня – не має у жодного учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар