Моніторинг
навчальних досягнень здобувачів освіти
на
кінець І семестру 2022/2023 навчального року
На 01.09.2022 р. у гімназії розпочали навчання 57
учнів. І семестр 2022/2023 навчального року закінчило 58 учнів. Один учень 6
класу розпочав навчання 04.10.2022 у зв’язку із перебуванням у стаціонарі
медичного закладу. У моніторинговому
дослідженні навчальних досягнень взяли участь 37 учнів 5-9 класів. Учні 1-4
класу не враховувались, оскільки їхні
досягнення оцінювались вербально. Увага зверталась на учнів, які закінчили
навчальний період із показниками початкового рівня та з яких предметів,
високого рівня та тих, які мають по 1 балу нижчого рівня. Дані результатів закінчення І семестру
наведено у таблиці.
Результати
навчальних досягнень учнів 5-9 класів за І семестр 2022/2023 н.р.:
Клас |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
Успіш ність % |
Якість знань% |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
Низький |
||||||||
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
к-сть учнів |
% |
||||
5 |
5 |
- |
- |
3 |
60 |
2 |
40 |
- |
- |
100 |
60 |
6 |
9 |
1 |
11,1 |
5 |
55,1 |
3 |
33,3 |
- |
- |
100 |
67 |
7 |
4 |
- |
- |
4 |
100 |
- |
- |
- |
- |
100 |
100 |
8 |
10 |
- |
- |
7 |
70 |
3 |
30 |
- |
- |
100 |
70 |
9 |
9 |
2 |
22,2 |
6 |
66,6 |
1 |
11,1 |
- |
- |
100 |
89 |
Разом |
37 |
3 |
8,1 |
25 |
67,6 |
9 |
24,3 |
- |
- |
100 |
76 |
Із результатів видно, що у 5-9 класах високого рівня
навчальних досягнень досягли 3 учні. Ця кількість становить 8,1% від
загальної кількості учнів 5-9 класів.
Один учень 6 класу навчається за індивідуальною формою
та окремим навчальним планом, тому не враховувався при визначенні відсоткового
значення.
За результатами навчальних досягнень учнів за І
семестр серед учнів 9 класу дві учениці є претендентками на отримання свідоцтва
з відзнакою про базову загальну середню освіту.
Достатній рівень навчальних досягнень у 25 учнів, що
становить 67,6% від кількості учнів 5-9 класів. Середній рівень – у 9 учнів, що
становить 24,3%, початкового рівня – не має у жодного учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар